یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

کتونی خریدستم بس به جا !

سیییییییییلاااااااااام بر خودم اول بعد شما !


چه خبرااات ؟ خوبین انشالله... یا حضرت کالباس! امروز بهمراه O.G.LOG رفتیم یَک ساندویچ بندری سه متری خوردیم که نگوووو.... از بابت شیرینی یک عدد کتانی بود و بس ! حالا نمیخواستم بگم آخه زرت و زرت ازم شیرینی میخواستید !  ... خب اولین مغازه ها که رفتیم طرف قیمت خون باباش که سهله قیمت خون فامیلاشون+باباش رو میگفت! کمی که اینور اونور رفتیم تا بالاخره یه کتونی دیدم که خیلی خوشگل بود و با اون شلواره که گرفته بودم خیلی میومد و اصولاً با پدر و مادر بود! خیلی هم خوشگل بود ( تعریف از اون نباشه ) و بس به جا نیز بود. بگم O.G LOG ( رفیقم ) از یارو 10 تومن نخفیف گرفت باورتون میشه ؟ باورتون بشه چون گرفت! با اینکه خیلی زیاد میگیرن و تخفیف مختصری باید گرفت و لازمه اما من اصلاً رویه چونه زدن و اصلاً تخفیف گرفتن ندارم. ولی در مواقع ای که حس کنم از قیمت معقول خیلی بیشتره فقط یه بار به یارو میگم "با تخفیف حساب کردی دیگه؟" همین. ولی این رفیقم انقدر چونه زد که چونه ی من درد گرفت... البته اگه نمیبردمش ضرر میکردم تازه شیرینی هم بهش دادم و بعدشم اومدیم خونه. این بود خلاصه ی داستان کفش خریدن من که به خوبی و خوشی تموم شد! قصه ی ما بسر رسید کلاغه تو راه با شیشه ی جلوی کامیون تصادف کرد پَخت زمین شد و له و لورده شد و چشاش دراومد و یه تیکه گوشت شد کف آسفالت و فرداش هم رفتگران زحمت کش جمعش کردن و انداختنش سطل زباله !



پانوشت یک : این جنس اصل دی جیه ( منظورش دی اند جی بود! )

پانوشت دو : باز میشه فقط یکم راه برو " آقا باز میشه چیه انگشتم ترکید توش"

پانوشت سه : آقا سلام سایز چهل و قبر دارید !!!!!!!؟؟؟؟؟؟

پانوشت چهار :  All Day I Dream About S*X منظورم Adidas بود D:

پانوشت پنج : قابل نداره ؟؟؟ شونصد هزارررررتومن....

پانوشت شش : اوچ ! Ouch 



نظرات 9 + ارسال نظر
سبحان 1389/07/29 ساعت 22:44 http://11248.blogfa.com

http://www.4shared.com/audio/XkOUVr3v/Wave_-_Ba_ham.html

دیدمش ولی هنوز گوش نکردم

مبارکه. چهل و قبرو خوب اومدی.

مرسی

چند وقت پیش این و یه نفر با لحن مسخره بهم گفت.خوشم اومد.نوشتم!حالا میدونی داستانش چیه به منم بگو!!

من فکر کردم به من گفتی ، این دیالوگ یه شخصیت بود که خیلی با حس می گفت بازی GTA SAN ANDREAS رو بازی کن رایدر Ryder توش این جمله رو میگه با دوبله فارسی ، حالا کاری نداریم. چرا حذف کردی پستتو

پانوشت اولی بدجور زیرپا زنی بود!
-
سلام ..
اینجور که بوش میاد ، پایه خوبی واسه ساندویج سه متری میشی برام! بریم آقا .. بریم ؟
-
تصدقت

برییییییییییم فست فود بزنیم و یه لیوان پوکی استخوان خنک !

سامان 1389/08/01 ساعت 21:36

چندی تو با نمکی

تی دس درد نکنه

سهلاااااااااااااااام من اومدم خوشحال شدی؟

سلام خوش اومدی، آره خیلی خوشال شدم

اهان این شد یک وبلاگ مایه دار یک نوشته پدر مادر دار حلال زاده که نویسنده به مخ خودش فشار آورده و ریخته تو وبلاگ مردیم از بس رفتیم این طرف اون طرف مرگ و زنجموره و گریه و زاری کپی شده دیدیم ! خوب بود رفیق حالی کردیم ! اما قربونت برم 10 هزار توامن که تخفیف نیست شما را گیر آورده بودن ! باهاس یک 20 هزار تومانی تخفیف میگرفتی تا لااقل نصفش بیشتر کلاه نباشد !!
من ه مبه روزم رفیق

بابا شما دیگه چونه زدن رو ترکوندی !

عسل 1389/08/02 ساعت 22:17 http://silence-love.blogsky.com/

کلاغ بیچاره باز اگه به خونش نمیرسید بهتر بود تا این سرنوشت رو واسش رقم بزنی
کفشاتم مبروک

آره ، مرسی قابل نداره

پس خبر با تو ! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد