یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

اندر احوالات یک آدامس چسبیده به کف پیاده رو !

سلام!


خب خب خوبین چه خبرا چیکار میکنین؟ امیدوارم که هرجای این کره ی خاکی باشید حالتون خوب باشه و لحظه های خوب و خوشی رو سپری کنید! یه چندوقتی نبودم... زیاد نبود فقط یه سه چهار روز. به کارای عقب افتادم میرسیدم و شایدم نمیرسیدم چون به ویروس WIDE یت بدجوری گرفتار شدم. اون از صبحها ( صبح که چه عرض کنم؟ ) که ساعت 11 یا 12 از خواب بیدار میشم و اونم از ساعت هایی که میشینم سریالای چرت و خزئبل PMC و یا حتی در بدترین مواقع GEM رو تماشا میکنم و الکی این کانال و اون کانال میکنم که یکم فقط تو حالت خلسه باشم! ... حکماً درس میخونم ولی اصولآً و فروعاً در هفتاد درصد مواقع همش درحال خیره شدن به کتابم و یا گوش کردن به آهنگ و این چیزا ... خب ولش کن ... وقتی امروز رفتم حموم و اومدم و مختصری هلو شدم (!) و قیافه ام کمی از حالت فسیل شده دراومد یه کم تیپ زدم و برم عکس بگیرم. من هنوز روی صندلی ننشسته بودم دیدم یه صدای ذیغ ذیغی اومد و فرت یارو گفت تموم شد! گفتم آقا من هنوز نشستم که!؟ یارو گفت علم پیشرفت کرده دیجه منم با چهره ای پاچیده بر در و دیوار از عکاسی اومدم بیرون. سریال قهوه تلخ رو هم گرفتم دیدم. من نفهمیدم مهران مدیری چرا یه کاری نکرد که سی دی ها قابل رایت کردن و یا کپی کردن تو کامپیوتر نباشند!؟ ، که مجبور نباشه اولش التماس کنه که جان من جان من جاااان من کپی نکنید! ... از رفیقم گرفتم اپیزودهاشو Episodes یا همون قسمت هاشو توی فلشش بود ! کامل نگاه کردم، الان یه حسی بهم دست داده که میخوام برم تا الان هرچی قسمت اومده بخرم و حمایت کنم این پروژه ی بس باحال را !!!


بقول فرشید منافی " قرررررررررررررررررربون" خودم برم که اینقدر باحالم... یه نفر بود یه بار بهم گفت بدجمس فکر کردم منظورش بدجنس بود ولی همون بدجمس منظورش بود و الان حس میکنم که درکل من آدم بدجمسی هستم... 



پانوشت یک : الان پستم نمیومد ولی خب چرندیاتی نوشتیم تا وبلاگ را خاکروبی ای بنماییم!

پانوشت دو : لعنتی ! من یه نابغه ام ... "رایدر"

پانوشت سه : روزهای سردرگمی!

پانوشت چهار : ذیغ ذیغ ذیغ ذیغ ذیغ 

پانوشت پنج : قهوه تلخ !

پانوشت شش : ریاله ؟ تومنه ؟ یورو و ِ ؟

پانوشت هفت : دلم گرفته تو پانوشت بعدی یه کلمه در میکنم که بخندم!

پانوشت هشت : قورپارچاغ!

پانوشت نه : چه خبره بابا پستم شد پانوشت !


نظرات 8 + ارسال نظر
عسل 1389/07/27 ساعت 21:38 http://silence-love.blogsky.com/

بسیار عالی میباشد اگه به جای پستت هم پا نوشت مینوشتی اشکالی نداشتاااااا حمایتت میکردم

وای ممنونم تو که همیشه حمایت می کنی !

کف دست و واسه چی خدا بهم داده.زیر سیگاری همراهه!

ایول بابا دیگه چی بگم !

آقا فقط هر کاری می کنی مواظب باش کامت به کرم استاکس نت دچار نشه!
واقعا یه اپیزود فیلم های مهران مدیری به همه ی این فیلمهای چرت تلویزیون می ارزن.خداییش شبهای برره هنوز هم همه رو می خندونه!با اینکه تکراریه
با کمال میل.
آی دی من:
one_77743@yahoo.com
من معمولا همین وقت روز آن هستم

آره حق با توئه ...

آیدیت رو اد کردم مرسی

شایان 1389/07/28 ساعت 14:41

سلام وبلاگ خز و خیل من چی شد؟؟؟؟

الحق خز و خیل !

خب قضیه ی این آدامسه که چسبیده چیه؟

مراجعه شود به این پست :

http://blacknotes.blogsky.com/1389/07/08/post-124/

shayan 1389/07/29 ساعت 16:34 http://shayans.blogfa.com

سلامممممممممم
ادرس منو عوض کن اینو بزار
shayans.blogfa.com
مارم معتاد قیر مفیدیت کردی

غیر مفید تویی ، من به این مفیدی !

a 1389/07/29 ساعت 16:35

shayans.blogfa.com
نمیدنوم درست نوشتم یا نه تو قبلی

عجبا !

هیس 1389/07/29 ساعت 20:50 http://l-liss.blogsky.com

من هم دلتنگ شده بودم
این خبرنامه حواس نمیگذارد
فقط بلاگ اسکای ها که آپدیت میشوند میفههم
خوشحالم کردی
سلام

قربانت برم من !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد