یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

تو گل بندری، آره آره والا!

سیلام!


بسه دیگه ... اه ... چقدر ینواختی چقدر آپدیت نکردن دیگه خسته شدم گفتم بیام وبلاگ رو دوباره مثل همیشه که میترکوندم و مطالب توپ مینوشتم ( آخه کی؟ ) راه بندازم و بقول معروف همه رو بس  مستفیظ ( درست نوشتم؟ ) کنم... میدونم که خیلی منتظر مطالب توپ و پر محتوام بودید(!) ولی خب الان بهتون مژده میدم که دارم آپدیت میکنم وبلاگ تار عنکبوت بستمو 


خب این چند وقت خیلی اتفاقای خوشحال کننده و نارحت کننده افتاد، البته نارحت کننده هاش خیلی بیشتر بود ولی خب مهم اینه که الان حالم خیلی خوبه و به کمک چندتا از دوستای خوبم و چندتا از دوستای بلاگیم که خیلی گلن ( بغیر از شایان  ) یک مقدار از افسردگی درومدم، میدونم که اصلاً براتون مهم نیس ولی خب من خیلی آدم مهمیم و از اونجایی که همه میگن بسیار خوشتیپم ( بر منکرش لعنت! ) ... راستی کلاسمون هم تموم شد، کلاس پنج نفره ای که تو حوزه هنری بغل دست سینما میرفتیم و استادش هم قبل از اینکه استادم بشه دوست خوبم بود و هست و خیلی کلاس خوبی بود با وجود شیطنت های فراوان همگانی که در این جور کلاس ها رخ میده و ... درکل کلاس خوبی بود، پسر عمم مهران هم با من توی این کلاس بود و یکی از بازوان شوخ طبعی و مزه پراکنی ( ! ) کلاس بود! ... اگه فلشم رو پیدا نمیکردم میمردم از نگرانی و اضطراب. دست رفیقم بود و قراره بیاره که هم توش آهنگای سندی و اندی و مندی  شاد داره هم اینکه خودم توش آهنگ بریزم برای عروسی ... آهاااااا خوب شد گفتم عروسی داش سیا یا بقول معروف Big Smoke هستش به تاریخ سی ام شهریور ماه ! ... ملت رو هم دعوت کردیم تا بیان همه قر بدن و بزنن و برقصن ... آخ چقدر الان هوس رقص کردم و خیلی وقته که یک قر اساسی ندادم و همش غم و غصه و نگرانی و اضطراب دیونم کرده ... اصولاً و فروعاً رقص و قر و قمیش یَک چیز بسیار خوب و مفرحی است و غذای روح ( اون که کتابه ) ... دسر روح است و باعث عیش و نشاط، از اونجایی که شاعر میفرماید : " یه امشب شب عشقه همین امشبو داریم چراغ سه ی در دو واسه فردا نزاریم" ( بیت دومش اصلاً یعنی چی  ) ، از همینجا به اهمیت موضوع رقص و قر و ژانگولر بازی پی میبریم.


پانوشت یک : دارم آهنگ اندی-گل بندر رو گوش میدم چقدر شاده!

پانوشت دو : موسسه دلخوشکنک با مدیریت مجرب یک ذهن خطرناکه رقاص!

پانوشت سه : واویلا واویلا،واویلا واویلا واویلا واویلا واویلا و لیلا ! 

پانوشت چهار : از دوستان وبلاگ نویس دعوت به رقص به عمل می آید. 


نظرات 9 + ارسال نظر
mahmood 1389/06/26 ساعت 19:37 http://eiml.blogfa.com/

salam
be soorate etfaghi va az google varede weblaget shodam
az inke dasti dar neveshtan dari kheyli khoshhalam
mikhastam ye lotfi bokoni va to weblage man ye nazar bezari
nazare shoma baram moheme
ehsas mikonam dar khosoose aghaye seda ebi va weblage man harf haye ziadi dashte bashi
lotf kon va bekhatere inke to weblaget nazar gozashtam nazare arzeshmandeto be man elam kon
kheyli mamnoon az tavajohet

خواهش میکنم باعث افتخاره

عسل 1389/06/26 ساعت 21:00 http://silence-love.blogsky.com/

من اگه بیام میترکونم هاااااااااااا دارای سیستم رقص پیشرفته میباشییییییییییییییییییم
به داش سیا و البته زنش سلام منو برسون
قسمت نظراتتم دوباره زارتش در اومده مشخصاتو پاک میکنه چقد منو حرص میدییییییییییییی

قوربووونت

چشم ببخشید بخدا نمیخوام حرص بدم

عسل 1389/06/26 ساعت 21:40

میشه ازم خرید کنی؟تو رو خدا http://www.maspaso.com?rgm=tarane

عسل تویی ؟ یعنی چی ؟

نیما 1389/06/26 ساعت 22:11 http://nima-n-akbar.blogfa.com

سلام دوست عزیز

مطالبتون خیلی زیبا بود

خوشحال میشیم سری به ما بزنین
[بدرود][گل]

برای شما زیباتر بود مرسی

شیما 1389/06/27 ساعت 01:05

ببین با موسیقی شهر ما چه حالی میکنن!!!!!!!!!!!!!

مگه خریدی ؟

شایان 1389/06/27 ساعت 11:24 http://avrilfan.blogfa.com

خیلی زارتی می دونستی؟؟؟؟؟
زارت زارت زارت زارت زارت

خواهش می کنیم زارتی از خودتان است

ها
عروسی خوش بگذره زیاد
ها اینو قبول دارم پیدا کردن وسیله در جایی که فکرش هم نمیکردی آدمی را ذوق مرگ مینماید آره آره والا

مرسی ، آره به نکته خوبی اشاره کردی

مستفیض! از فیض میاد
از اون آهنگ هایده خیلی خوشم میاد.اصولا اگثر آهنگای هایده آدمو به گریه میندازه.احساساتشو بر می انگیزه
چرا فکر می کنی واسه ما مهم نیست عزیز؟واسه ما خیلی هم مهمه که دوستان مجازیمون آروم و شاد باشن!
من آپم.حتما نظرتم بگو

خیلی مرسی چشم

عسل 1389/06/29 ساعت 00:08 http://silence-love.blogsky.com/

میبینم انقد سرت شلوغه که آپ نمیکنیییییییییی
عروسی داش سیاس اینجوره عروسیه خودت فک کنم ۱سال قبل ستاره سهیل شی

نه بابا ، منم که تو این فازا نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد