یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

بپُستم !

سلام !

چه خبرات؟ حالتون خوبه ؟ یا بقول بعضیا خوفه ؟ ... اصولاً مد شده که کلمات فارسی رو - که همینجوری دارن از بین میرن طی زمان - بیایم و منفجر کنیم و به کلمات نسبتاً مزخرف ِ جدیدی تبدیل کنیم! ... یا مثلاً مد شده که رفتیم توی وبلاگ دیدیم پستش شونصد پاراگرافه بدون خوندن حتی یک خط از اون پست بیایم آخرش بنویسم وای وای چقدر قشنگ بود خیلی حال کردم ( !‌ ) ... خب اول یخورده از این کلمات مزخرف بگم، بتایپ، بزنگ، بنظر، بحرف، بپاچ، بمیر ... بابا اینا دیگه چه مدلشه؟ زنگ بزن و حرف بزن و تایپ کن بهتر نیس؟ حالا خیلی هم حال میکنن که همچین تیکه کلامایی رو استفاده میکنن و احساس خوبی هم بهشون دست میده. حالا بزنگ مثلاً بد نیس ولی بقیه ش یه جوریه... راستش یه دوستی یه تعریف خفنگی کرد از بازی سیمز منم جوگیر شدم و از اونجایی که من آدم فیوزپریده ای هستم فرتی رهسپار شدم که برم اون بازی رو بگیرم ( زیاد باحالم نیس ) و بنصبم(!). خب ... امروز یَک ناهاری زدم بر بدن که نگو و نپرس، از اونجایی که گذا ( همون غذا ) بسیار نقش مهمی در سلامت آدمی داره باید بگم که امروز باقالی پلو با گوشتی زدم بس فیل یا پیل افکن! ... حالا اون یه طرف، من عاشق اون سوپ جوی پرمخلفاتی شدم که طرف زحمت کشیده بود درست کرده بود. یه لحظه هم داشتم سوپ رو با نون میخوردم یاد ارتش سرخ روسیه افتادم که توی این فیلمای آپارات سوخته نشون میداد که با آلمانیا میجنگیدن و توی اون سرمای سگ یَخان ( متضاد سگ پزان ) میخوردن ... دیگه سرتون رو درد نمیارم چون دوستان میگن پستات زیاد میشه نمیتونیم بخونیم، فکر کنم اصلاً از تکنولوژی ای که برای ذخیره کردن صفحه اومده هنوز خبری ندارن 



پانوشت یک: مستند الفبای افغان چقدر ناراحت کننده بود اشکم درومد!

پانوشت دو : دون ژوان !

پانوشت سه: بسکتبال چرا باختیم پس ! همش با پنج امتیاز ...

پانوشت چهار : بچه گربه دوتا پیدا کردم!!! مادرشون نمیزاره بیارمشون، چَک میخوابونه زیر گوشم!

پانوشت پنج : داوود ملکی کجایی پس ؟ 


پانوشت تصویری : 


نظرات 12 + ارسال نظر
RaSo0l 1389/06/12 ساعت 19:11 http://1man.blogsky.com

خیلی هم لغاته خوشجیل و خوفیه ! شما بد سلیقه ای
بهدشم ! هنوز به سن تکلیف نرسیدی ؟ روزه موزه یُخ ؟
باز هم مردشور سلیقه انتخاب حیوانت رو ببرن

اولاً که مردشور قیافتو ببرن

درثانی اینکه من روزه هستم یا نه به تو ارتباطی نداره که پس آزادی بیان و عمل چیه

بعله شما پی ام دادی! من دیدم اینجا گراواتار داره ذوق مرگ شدم اون آی دی مو که تو گراواتار اکانت داره رو وارد کردم ، شما هم اومدی پی امیدی ! اصن میخوای بگم چی گفتی ؟!

اون بچه گربه هه که دختر خالم داشت اصلا هم صدجور مریضی نداشت! همون موقع بردنش دامپزشکی معاینه ش کردن و بهش واکسن زدن و واسش شناسنامه هم گرفتن !!! بعد دیگه پیش خودشون نگهش داشتن

باورکن یادم نمیاد بهت پی ام داده باشم !

hossein_gangster (2010/08/22 11:50:31 ق.ظ): salam , mersi az inke be webloge man sar zadin :)

Roya Radfar (2010/12/20 02:54:25 ب.ظ): fek konam aval shoma sar zadin :)

hossein_gangster (2010/08/22 07:20:41 ب.ظ): Are daghighan :D



خصوصی نداره به من چه ! تو تماس با من هم حوصله نداشتم برم ! دیدی .....

آره مرسی !

بسکت باخت ؟!

نه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

متاسفانه آره ... حیف شد

یلدا 1389/06/13 ساعت 03:48 http://www.pardees.blogfa.com

سلام،بازم خوب بود.اتفاقا من یه مطلب هرچقدر هم که باشه تا آخر میخونمش.
زیادم حرص نخور از این طرز حرف زدن آدما.
دور از جون سکته میکنیا.

آره راس میگی

عسل 1389/06/13 ساعت 10:13 http://silence-love.blogsky.com/

چیه ؟؟؟
مستر خشن
این لغتایی که گفتی فقط جهت کوتاه نویسیه انقد ملا لغتی نباش حالا

بچه ها بیاین مکتب !

سارا 1389/06/13 ساعت 13:33 http://fozole20.blogfa.com

لینکیدمت توهم منو بلینک (فضول فضول خان فضول باشی)

مرسی، فضول باشی بهتره !

سحر 1389/06/13 ساعت 19:06 http://www.atlase.blogfa.com

ببین حسودیت شد الان شما نیست نمی تونی مخترع باشی از این کلمات کسف کنی زوررررت میاد
بعدشم مگه تو روزه نیستی؟
شما سوپ با نون خوردی
ما در بدبختی های خوابگاه سوپ روی برنج می ریختیم
بعدشم شمادر مقابل یک کارشناس و دوستدار سرسخت محیط زیست چگونه ابراز میدارید می خواید بچه گربه ها رو از مامانشون جدا کنید؟
ااااا
این که همش دعوا شد

اولاً که من انقدر از این کلمات جدید و باحال اختراع کردم که نمیتونم همشو بنویسم توی وبم، نه روزی نیستم چیه مگه ؟ ، سوپ و برنج نوش جونت، بعدش من کی گفتم میخوام جدا کنم! یه بچه گربه رو قراره سرپرستی کنم که مادرش خدابیامرز شده بی سرپرسته

http://hofop.blogsky.com 1389/06/13 ساعت 19:49

بلاخره مادر دیگه
منم بزنگ بکوفت اینا رو بدم میاد اما واس طولانی نشدن اس ام اس مجبورم دیگه

آره دیگه ! بزارت !

آلما 1389/06/14 ساعت 17:33 http://ghamabad.blogsky.com

مرسی اومدی.منم ازاین کلمات استفاده میکنم به قول تو حالم میکنم.مهمم همینه

عجبا

شایان 1389/06/14 ساعت 18:45 http://avrilfan.blogfa.com

اخه حرف زدن مردم به تو چه ربطی دارههههههههه ها فضول ولی منم بدم میاد مخصوصا کلمه خوشمل
خدافظ جناب زاارپپپپپپپپپپپپ

زارپو خوب اومدی !

شایان 1389/06/14 ساعت 19:01

من همه چی رو خوب میام

بجز خودتو !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد