یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

مسرورنامه ی پیش از نوروز ! - چند ساعت مانده به نوروز

سلام ! 

 

چون امروز دیگه همه جا شلوغ پلوغه و نوروز نزدیکه ( چند ساعت دیگه ) من گفتم الان پست بدم که اگه نتونستم به اینترنت کانکت بشم پست امروزمو از دست ندید! ( میدونم الان منتظر پستم بودید و نگران بودید ) تازه امروز همه جای شهر بساط پهن کردن که فلان چیزو داریم بسار چیزو داریم و ... و بقول مزخرفیسم مردم میخوان ( ببخشید ) از شرت و لباس زیر تا عینک روی چششون رو عوض کنن و در هر یک متر مربع صدنفر دارن وول می خورن .... اینو امروز به چشم دیدم... حالا کاری نداریم ... درکل امیدوارم نوروز شاد و باحالی رو داشته باشید و امسال براتون بهترین سال زندگیتون باشه و تا میتونید در صفا و صمیمیت زندگی کنید و عصبانی نشید و سر مسائل بیخودی به جان هم نیوفتید ( مثل این ) و بجای فخر فروشی و دعوا و کینه و این چیزا امسال خوشی و صمیمیت و راحتی براتون باشه و اوقات مفرحی رو داشته باشید و حالشو ببرید ... من که اول نوروز میرم تهران به همراه خانواده عزیزم و درخانه مادربزرگ جانم و خاله خانم جانانم ( جمع بود ) به خوردن کنگر و انداختن لنگر مشغول می شوم و اصحاب را دامنی پر کنم از سوغات ... راستی یه اتفاق خفنگ هم افتاده ! چون گوشیم رو فروختم و میخوام گوشی بخرم بعد از عید ( داستانش رو توی وبلاگم توی موضوعات و قسمت داستان ها درج می کنم بعداً براتون ) شماره های گوشیم رو تقریباً یه هفته پیش نوشته بودم توی دو تا برگه پشت و رو و توی خونه تکونی نوروز همش فارت ( در اینجا به معنی نیست و نابود ) شد و دیگه شماره کسی رو ندارم که بهش تبریک نوروز رو بگم !!! فکر کنم عمق فاجعه رو درک کردید و شماره های بسیار مهمی رو داشتم که مربوط بود به افراد خیلی خاص ( میفهمی که ؟ ) که گم شد و زارت ( در اینجا به معنی کنف شدن ) شدم... خب دیگه با این خبرای ناگوار نوروزتون رو خراب نمی کنم ( اصلاً کی ناراحت شد ؟؟؟ ) ... برید خوش باشید ... من رفتم ... منتظر پست بعد از نوروزم باشیدااا ... در پناه یزدان ...   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد