یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

تکنولوجیست و زندگی اینترنتی من

سلام! 

 

امروز روز بسیار خوب و باحالی بود ، حیف که یکم هوا ابری بود ولی درکل روی هم رفته روز خوبی بود. در اینجا جا دارد که درود و دو صد بدرود برفستم بر اون کسانی که با تلاش و همت ، بزرگترین پدیده قرن رو ، اینترنت رو اختراع کردند ... چون امروز واقعاً طعم یک زندگی اینترنتی و تکنولوژیستاتیک ( کلمه رو داشتی ؟ ) چشیدم. اون از صبح که با موبایلم داشتم آخرین اخبار یا به اصطلاح خروجی آر اس اسش رو می خوندم و اون هم از بعداظهر که داشتم با موبایل ( دوباره ) برای گوشیم آنتی ویروس دانلود می کردم و همزمان توی توییتر هم یه اکانتی ساختم برای قشنگی ... الان هم قبل از اینکه پست مطلب کنم داشتم با محصول جدید گوگل به نام Buzz کار می کردم واقعاً محصول باحالیه یه چیزی تو مایه های توییتر و فیس بوکه ولی از نوع گوگلیش ... درکل امروز زندگی ماشینی و روباتی رو تجربه کردم و امیدوارم که این تجربیات ( مزخرف ) من مورد استفاده شما قرار گرفته باشه تا زورنوشت بعدی خدانگهدار ...  

 

پانوشت یک : اه بازم هوای ابری ! 

پانوشت دو : ایول پدیده قرن ... 

پانوشت سه : آر اس اس یعنی چَه ؟ 

پانوشت چهار : Buzz هم بدک نیست ؟! 

پانوشت پنج : آخ جـــون ... دو روز دیگه نوروزه !!! 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد