یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

یادداشت های سیاه

تناقضات مدرنیسم ارتجاعی !

مقصد نهایی غار انگول در ADSL256

سلام ! 

 

امروز روز نسبتاً خوبی بود. صبح که از خواب پا شدم مثل یه غنچه وا شدم ( وا نشدماااا ! وا شدم ) که تقریباً از خواب سیر شده بودم . البته فکر کنم ساعت ده و نیم صبح دیگه آدم از خواب سیر میشه ولی من برای اطمینان تا ساعت یازده و نیم خوابیدم که بیشتر سیر بشم و حرف و حدیثی نباشه ... امروز کارای مفیدی که انجام دادم این بود که به مادر عزیزم در خونه تکونی قبل از عید ( منظورم همون نوروزه ) کمک کردم و اتاق مثل بازار شامم رو تمیز کردم ; اون وسط مسط ها دو سه تا شتر با بارشون دیدم که برام دست تکون میدادن و خداحافظی می کردن منم بهشون گفتم که شرمنده دیگه دارم اتاق رو تمیز می کنم و شما بی زحمت باید گور مبارک رو گم کنید ... تقریباً حول و هوووش ( ! ) ساعت پنج و نیم شیش یا همون حدودا بود که داشتم فیلم مقصد نهایی شماره چهار رو میدیدم که دیگه کار داشتم و نشد ولی امشب میرم میبینم. امروز غروب هم یه یارو رو دیدم که یه کاری داشت باهام و هی گیر داده بود به چهار پنج تا کلمه ، دشت راز ، چوبدره ، امجدیه و غار !!! تازه چندتا غار استان رو هم هی زرت و زرت نام میبرد انگول ، غار قلعه کرد و غار یخی ... منم عین آدمایی که دارن فیلمی سنگین هنری مزخرفی می بینن سرم رو تکون میدادم و تایید می کردم! تنها اتفاق باحالی که امروز افتاد این بود که دیروز بازی معروف و محبوب Counter Strike رو از اینترنت به لطف برنامه ی GetBot که یه برنامه ی خیلی خفنگ برای دانلوده از اینترنت دانلود کردم ( حجمش حدود 200 مگابایت بود که در عرض 20 دقیقه با سرعت ADSL256 دانلود کردم ! ) و آنلاین بازی کردم و خیلی لذت بردم و شکر خدای را به جای آوردم  

  

ببخشید دیگه خیلی پرحرفی کردم ولی حرفه دیگه هی میاد ... امشب شاب قورمه سبزی داریم !

نظرات 1 + ارسال نظر

شب از دریچه چشمانم رویش گلها را میبینم و راز نگاهم را با تیغ های سوزان
خورشید به زمهریر قلبت می فرستم و رود زلال مهرورزی را به پای نازکین
نهال امیدت جاری میکنم . تا جان شیفته ام سایه افکند بر
سالهایی که بی تو گذشت

باسلام . متن زیبایی نوشتی امیدوارم هرجا هستی موفق باشید و در پناه حضرت مهر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد